|
|
|
ARVISURA.
AVAGY A MAGYARSÁG ŐSTÖRTÉNETE.
1.
Az ARVISÚRÁK összegyűjtésével egy sajátos "mesemondó"; Paál Zoltán páratlan regevilágát szeretnénk a magyar néprajzkutatás számára megőrizni.
Miközben ezt a "regevilágot" tanulmányozod az az érzésed támad, hogy a másik történelem a mese, és ez az igazság. Másfél évez... |
|
|
|
|
|
|
|
... bölcsek, ő a legmagasabb, 25. fokozatú beavatott volt. Már jeruzsálemi útjukon -12 évesen- az ottani zsidó papokkal vitatkozik, majd később 5 órás vitában legyőzte -a Nagytemplomban- az írástudókat. Hétvárból Karnakba került, papképzőbe, de ácsmesterséget is tanult. Karnakban 5 év múlva, a legmagasabb kitüntetéssel fejezte be a tanulmányait. (pap lett)
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
... elnyerte a Messiás nevet.
Az ordoszi képzést követően Töbeten (Tibet) keresztül, Harapi (Harappa, Indusnál) érintésével indultak vissza Jézus és társai. Õt az uruki nagytemplomban királlyá koronázták. (Első sumériai állomása viszont Nippur volt. A nagytemplom romjai ma is megvannakitt, a szentélykörzetben)
Urukban így megalakult ie. 29.-ben az ... |
|
|
|
|
|
|
|
... lovasokat is a lovasfejedelem irányította.
Agabát Batour, majd a veje, Uzapani követte a fősámánságban. Agaba után ők átépítették a Nagytemplomot és a palotát. (A Nagytemplomban a ZIMBERI-ZOMBORI Férfi és Leánykórus énekelt!).
Batour sok, korábban Urukba szállított Anyahita rovást hozott Ordoszba.
Nimród amikor visszzatért végleg Ordoszbó... |
|
|
|
|
|
|
|
|
... püspökségről is, hiszen 430-ban még sűrű levélváltás folyt Bizánc és Uruk között, olyasmiről azonban hallani sem akartak, hogy Nazirt Urukban állítólag lugalnak kiáltották ki, és a nagytemplomban egyházfejedelemmé szentelve királlyá kenték. Pedig ezekről az eseményekről később Susa városában is találtak feljegyzéseket. Nazirt Susai lovasok kísérték Urukba; a szamárháton felvonuló ... |
|
|
|
|
|